Do prawidłowego wyświetlenia strony potrzebny jest flash player. Możesz go pobrać tutaj.
W celu pełnej optymalizacji i komfortu przeglądania bloga,
a przede wszystkim zakładki PORTFOLIO na mojej stronie internetowej, polecam wciśnięcie
KLAWISZA F11 - TRYB PEŁNOEKRANOWY

niedziela, 2 maja 2010

I miejsce w konkursie fotografii ślubnej

Jest mi niezmiernie mi poinformować Was, iż moje zdjęcie zrobione podczas wesela Agnieszki i Grzegorza zajęło I miejsce w konkursie fotografii ślubnej w kategorii Wesele zorganizowanym przez portal Forum Reporterów Ślubnych, którego jest członkiem.
Głosy na zdjęcia oddają tylko fotografowie ślubni, tym bardziej jest mi miło, że zdjęcia docenili fachowcy.
Link do galerii zwycięzców:
http://www.forumfotografow.pl/konkurs/old/konkurs.htm

2 komentarze:

toMash foto blog 13 maja 2010 02:45  

Gratulacje! W pełni zasłużone. Chyba kwintesencja nie tylko tego ślubu, ale ogólnie całego dnia, czy wesela jako takiego. Darku, w jednym zdjęciu pokazać uczucia młodych i nastrój dnia uchwyconego w ułamku sekundy to mistrzostwo. Zazdroszczę! :)

Magdalena Dołęga M.Studio 21 maja 2010 10:51  

Wielkie gratulacje! Zdjęcie rewelacyjne! Pozdrawiam Cię!

  © Free Blogger Templates Photoblog III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP